joi, 30 iunie 2016

Viata fara tiroida

         Cum este viata fara tiroida ?  Una oarecum normala. Cel putin la suprfata asa pare - nimic nu e in neoride cu tine. Dar toata viata ta se ajusteaza dupa acest mic aspect:nu mai ai un organ foarte important !
          Cateodata ma simt foarte trista pentru faptul ca viata mea depinde de niste medicamente mici (si este controlata de acestea). De asemenea ma sperie faptul ca daca nu iau calciu 2 zile, corpul meu o ia razna si intepeneste (din cauza operatiei este posibil ca glandele paratiroide, responsabile cu reglarea calciului in organism, sa fie deteriorate). Nu in ultimul rand ma sperie faptul ca trebuie sa imi fac analizele la sange foarte des si cateodata ma gandesc daca ma nenoroceste vreo companie farmaceutica cu niste ace infectate? Stiu e un gand nebun. Insa daca nu ai o tiroida, hormonii o pot lua razna si diferite simptome pot aparea. Printre ele se afla si paranoia, depresia, stari de nervozitate fara niciun motiv, minte intetosata (uiti chestii usor) si tot asa !

       Mai nou, eu nu am facut cura cu iod deoarece medicul meu la momemntul acela nu a considerat necesar. Acum un alt medic crede ca este necesar (dupa o scintigrafie). Da, dupa 4 ani de la operatie voi face cura cu iod. Si am citit efectele adverse posivbile. Doamne ce ma sperie. Nu e indeajuns fapptul ca depind de euthyrox si nu pot trai fara calciu ???!!! Este atat de frustrant.

      In rest totul e ok, sunt recunoscatoare lui Dumenezeu pentru faptul ca ceva mai ra nu mi s-a intamplat. In vizitele mele la control, la Fundeni, am vazut oameni cu probleme MULT mai mari decat cele cu tiroida Copii cu cancer, copii de 14 ani operati de tiroida deja, femei care sunt la a 5-a operatie de cancer la doar 30 si ceva de ani. Asa ca eu sunt o fericita. Suntem niste fericite :) ! Suntem unice si trebuie sa invatam sa traim cu "noul EU" !

     V-am pupat !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu